Porządek obrad
I
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
II
Odczytanie porządku obrad.
III
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
IV
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy Rawicz w okresie międzysesyjnym.
V
Informacja na temat funkcjonowania przedszkoli publicznych i niepublicznych, stan aktualny, kierunki działań organizacyjnych z uwzględnieniem demografii.
1)
w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Rawicz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok,
2)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,
3)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2025,
4)
w sprawie zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rawicz na lata 2025-2034,
5)
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w gminie Rawicz – etap I,
6)
w sprawie wyrażenia zgody na połączenie spółek,
7)
w sprawie nadania statutu Rawickiej Bibliotece Publicznej,
8)
w sprawie zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych,
9)
zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia Powiatowi Rawickiemu pomocy finansowej w latach 2021 – 2027,
10)
zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
11)
zmieniająca uchwałę w sprawie zaciągnięcia pożyczki.
VII
Informacja na temat oświadczeń majątkowych radnych i pracowników samorządowych.
VIII
Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
IX
Wolne głosy i wnioski.