Porządek obrad
                
                I 
                Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
            
                    
         
                
                II 
                Odczytanie porządku obrad.
            
                    
         
                
                III 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
            
                    
         
                
                IV 
                Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy Rawicz w okresie międzysesyjnym.
            
                    
         
                
                V 
                Podjęcie uchwał w sprawach:
            
                    
         
				
                1) 
                miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla strefy aktywności gospodarczej Rawicz Północ,
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Rawicz lub jej jednostkom organizacyjnym oraz w sprawie niedochodzenia należności cywilnoprawnych przypadających Gminie Rawicz lub jej jednostkom organizacyjnym, których kwota wraz z odsetkami nie przekracza 100 zł,
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                zmiany uchwały budżetowej na rok 2025,
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rawicz na lata 2025-2034,
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                zmieniajaca uchwałę w sprawie wykazu wydatków niewygasających z upływem roku budżetowego 2024 oraz ustalenie ostatecznego terminu ich wykonania,
           	 
                                        
                             
				
                7) 
                pozostawienia petycji bez rozpatrzenia,
           	 
                                        
                             
                
                VI 
                Sprawozdanie komisji stałych RMGR z działalności w II półroczu 2024 roku.
            
                    
         
                
                VII 
                Uchwalenie planów pracy komisji stałych na rok 2025.
            
                    
         
                
                VIII 
                Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
            
                    
         
                
                IX 
                Wolne głosy i wnioski.