Porządek obrad
                
                I 
                Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
            
                    
         
                
                II 
                Odczytanie porządku obrad.
            
                    
         
                
                III 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
            
                    
         
                
                IV 
                Sprawozdanie z działalności Burmistrza Gminy Rawicz w okresie międzysesyjnym.
            
                    
         
                
                V 
                Informacja dotycząca stanu technicznego mieszkań komunalnego. Remonty mieszkań i adaptacja pustostanów. Polityka w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym.
            
                    
         
                
                VI 
                Podjęcie uchwał w sprawach:
            
                    
         
				
                1) 
                uchwała intencyjna w sprawie podjęcia czynności zmierzających do utworzenia cmentarza komunalnego.
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania    przestrzennego terenów zielonych w Dębnie Polskim,
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                zmiany uchwały w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania, stawek opłat i opłat dodatkowych za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefach płatnego parkowania.
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                nadania nazwy rondu położonemu w obrębie Sierakowo.
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Gminy Rawicz w 2025 r.
           	 
                                        
                             
				
                6) 
                przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Rawicz,
           	 
                                        
                             
				
                8) 
                zmiany uchwały budżetowej na rok 2025,
           	 
                                        
                             
				
                9) 
                zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Rawicz na lata 2025-2034,
           	 
                                        
                             
				
                10) 
                przyjęcia Gminnego Programu Osłonowego“ Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2025 – moduł II,
           	 
                                        
                             
				
                11) 
                zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, ich wymiaru, zakresu i sposobu rozliczania wykonywania takich usług,
           	 
                                        
                             
				
                12) 
                zmiany uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Rawicz,
           	 
                                        
                             
				
                13) 
                wnoszenia wkładów, cofania i zbywania udziałów i akcji w spółkach prawa    handlowego.
           	 
                                        
                             
                
                VII 
                Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
            
                    
         
                
                VIII 
                Wolne głosy i wnioski.